Jag saknar dig varje andetag jag tar varje dag som går.

1927 föddes du och 2007 var det värsta året i mitt liv då du försvan.
Du är min ängel som försvann från jorden till ett bättre liv.
Jag saknar dig varje dag, och när allt är som värst tänker jag på dig.
Och undrar varför just du?
Varför kan jag inte ens prata med dig?
Varför kan jag inte ens träffa dig ?
Jag saknar dig så otroligt mycket, det går inte ens att förklara hur mycket jag saknar dig.
Det enda jag vill är att få prata med dig, krama om dig och säga att jag altid kommer att älska dig.
Alla dom nätterna när jag var liten och önskade att du skulle komma till oss.
Alla dom nätterna jag grät för att jag inte fick träffa dig.
Alla dom nätterna jag tänkte ryma till dig bara för att se dig, men inte visste vart du fanns.
Och sen en dag var allt bara försent.
Jag skulle aldrig kunna se dig mer.
Varje gång jag är ledsen ser ja på en bild  när du håller mig i famnen dagen jag föddes och du verkar va så himmla glad, lycklig, och lungn.
Jag kommer alltid att älska dig Farfar <3
R.I.P

Kommentarer
Postat av: Daniella

Sv: Jag veeet! Sjukt värda 400:- <33
In love! <3

2013-01-17 @ 21:59:03
URL: http://honsomvanagonannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0