Kan man förlåta nån som krossade ens hjärta i miljoner bitar?

Kan man förlåta nån som krosade ens hjärta i miljoner bitar, och som nu vill ha tillbaka en?
Jag är så förvirrad jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Du har fått mig att gråta så otroligt många gånger.
Du har fått mig att må bra när jag mår dåligt.
Du är den som jag alltid kommer älska,
men du är oxå en som krossade mitt hjärta i miljoner bitar.
Jag kan inte ens begripa det själv hur mycket jag har gråtigt över dig. Grät nästan aldrig för.
Men jag vårkar inte med allt bråk och med allt skit.
Men jag älskar dig till dötts.
Så vad ska man göra??
Jag mår så dåligt över att jag inte kan ge dig ett svar för jag vet exakt hur det känns.
Förut va det jag som inte visste om du älskade mig och ifall du ville ha mej men nu är det tvärt om.
Jag älskar dig som fan men vet inte om jag klarar av att göra slut med dig en gång till.
Du gjorde mitt hjärta helt!, nu har du krossat det i tusen bitar!.

♥11-01-10♥
Det va den dagen jag blev din och jag blev den lykligaste tjejen ever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0