Time is flying by, it's only when you stop you realize that someone is missing from your heart.

Livet går så jävla snabbt, men endån sakta. Jag vill bara stanna tiden och ta det lungt, eller spola tillbaka till tiden som va det bästa som hänt mig. Det va när jag träffa dig J jag va den lykligaste tjejen på jorden, men det blev knas och nu är du inte min. Men allt är så jävla konstigt du va den jag kunde säga allt till du förstod mig. Du gav mitt liv i balans. Och nu är mitt liv ett fucking bergochdalbana.. Jag gråter med dig och utan dig. Med dig va allt rätt men endån fel. Jag vet att det va jag som inte ville försöka igen. Men det va för att jag inte ville bli sårad mer eller gråta mer. Men de sket ju sig direkt. Jag tänker hela tiden på hur vi hadde det, på våra bra stunder och våra dåliga. Saknar bara små saker som en puss eller en kram från dig, eller att få höra din röst när du inte är sur.♥
♥ -11-01-10-♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0