Tänker.....

Jag är så jävla trött på att berätta det jag tänker på till andra för att dom ser att jag mår dåligt.
För det enda jag får tillbaka är massa tjafs tillbaka, om att jag resonerar fel och skit.
Det jag säger är det jag tänker och hur jag mår!, inte vad ni tycker och ser på saker.
Varför kan ni inte bara lyssnar och inte ställa massa frågor tillbaka, och bara vara där för mig som en vän.
Det är inte så att om det är något ni mår dåligt över sitter jag inte och tjafsar imot, det är bara dålig stil.
Vet att ni försöker men ni gör det bara 10 gånger värre en jag mådde innan.
Jag tänker väldigt mycket och det vet dom som känner mig bra.
Men jag löser det alltid jag försöker göra det bästa av en dålig sitvation (när jag vill).
Aja behövde bara skriva av mig lite, Kram :)
Hittade en rolig bild XD<3
P.S JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT JOAKIM!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0