Igår va den mest underbara dagen med min pojk<3

Igår hadde jag  1 år med min pojkvän. Jag kunder inte tro att det har gått så snabbt, han är min lilla stjärna som lyser upp min värld! Det vi gjorde va att vi träffades vid 6 på stan gick och bokade biljeter till en bio som hette The Darkest Hour 3D, den va ganska bra :), men innan det åt vi på en liten grekisk resturang på Gotland, vi va dom enda där xD. Efter maten blev det kaffe på donken och lite myss och prat :). Efter bion gick vi hem till Jocke, kollade family guy och myste det va riktigt underbart :). Sen så måste ju såklart jag decka lite halft x).

Idag har jag gått i skolan, pluggat på mitt prov som jag har imorgon  och just nu sitter jag i vibble och är barnvakt åt mina kusioner som sover så sött<3, jag ska oxå gå och lägga mig snart efter min kopp med kaffe xD<3 Men nu ska jag ringa til min baby :), puss och kram



Super bra låt som jag fick höra från min moster för många år sen XD


1år <3333333

Kommentarer
Postat av: - MHANNAS.BLOGG.SE '

hej! Iphone4 tävlingen i min blogg är avslutad! Klicka in på min blogg och se om du blev vinnaren, kul att du var med! :)

2012-01-15 @ 00:08:36
URL: http://mhannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0