Min dag!!!!!!

Min dag idag började med att jag blev väckt av min fina pojkvän som hadde satt på kaffe :D.
Sen efter ett tag när jag äntligen gick upp ur sängen klädde på mig och drack kaffe så drog vi till skolan.
Dagen börjades med Svenska.
Sen Engelska.
Sen Lunch, och på lunch rasten satt jag och snackade med min kommpis jossan välldigt länge. Puppi va oxå där.
Sen hade jag matte och sen slöt jag.
Efter jag slöt gick jag hem till min pojk.
Vid min killle så kollade vi på film, åt, och drack kaffe :).
Sen efter ett tag så gick jag till visborg för att möta min mamma för att hon skulle handla lite och jag skulle övningsköra.
Jag fick övningsköra för första gången på landsväg och jag körde från stan till hem :).
Och sen när jag kom hem har jag bara slappat och ätit middag.
Och nu så ligger jag bara här själv i sängen och ska se på Svensson Svensson ett tag sen sussa :)
Puss och Kram och Sov så Gott

Puss Fez<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0