Har tråååååkigt :)<3

KÄRLEK


Har du någonsin haft ett seriöst förhållande? - Ja.

Hur många har du varit tillsammans med? -  3st

Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? - Ludvig

Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Jo Joakim 

Hur länge har ni varit tillsammans? -1år och snart 1 månad (den 10)

Sötaste paret? - Sandra och John tror jag :)

Hur ser din drömpartner ut? - Som min kille perfekt<3

Hur ska din drömpartner vara? -  Snäll, omtänksam, sexig, söt, helt underbar, och som min bästa vänn<3

Hur många gånger har du varit kär? - 5 gånger typ

Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 1gång

Vem var din första riktiga kärlek? - Henke 

DÅLIGA TIDER

Har du druckit alkohol? - Ja

Snusar du? - Nix

Har du knarkat? -  Aldrig, och kommer aldrig göra!

Hur ofta festar du? -  Inte ofta längre,

Vad gillar du att dricka? -  Cider, vin, öl, vodka, smirnoff, mm

Har du skurit dig? -  Nix

Har du bra självförtroende? - Egentligen inte,

Hur mår du egentligen? -  Inte så bra, tänker för mycket.

Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Nej inte vad jag kan komma på.


Har du varit på begravning? - Ja en

Isåfall, vilka ? - Min Farfars

Har någon nära dig dött? - Ja

Hur vill du dö? - Snabbt, typ med pistol.

Vill du dö? -  Nej.

Har du någon gång varit på dop? - 1dop vad jag minns

Isåfall, vilka? -Min pojkvänns familjs kommpis eller nåt sånt ;)

Gillar du livet? - För det mesta

Vem som står nära dig fick senast barn? - Min kusin :)

Vill du ha barn, och hur många? - Självklar, 5 vill ha en stor familj

DU

Vart bor du? - Väskinde :'(

Vilken skola går du på? -  Elfridaandre skolan

Är du smal eller tjock? - Normal

Är du snygg? - Det är bara och se!
Är du nöjd med ditt utseende? - Ja

Vad gillar du mest med dig själv? - Mina ögon

Och vad vill du ändra på? - Lite saker

Vad heter du? -  Felicia  Zacryander

Gillar du ditt namn?-  Ofc  Jag är den enda i sverigekanske värden som har mitt namn! 
Vad gör du på fritiden? - Pojkvänn,Säng, Musik, KOMPISAR!!


FAVORIT

Mat: Spagetti och köttfärsås

Dricka: KAFFE!

Färg: Blandat

Musik: Allt som får måg att må bra  (annars rock, & rapp)

Låt: Krossa alla fönster
Veckodag: Helgen (man får ju sova då ;) )
Sport: Zumba eller all dans
Godis:  Lakris & Choklad

Artist/band: Kapten Röd
skådespelare/skådespelerska: Vet ej :)


SKOLA / ARBETE

Går du i skolan? - Ja
Trivs du? - Oftast

Favoritämnen? -  Försälning, Handel mm.

Vilka ämnen gillar du inte? - Engelska och Svenska

.Vart har du praoat? - Märtas kaffé, Kapphal, Guteskolans frisörlinige, och snart my way :)

Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Yes, Hos en egenföretagare

Vad vill du jobba som? -  Inköpare

Varför? - Man får bra lön och får se välden

Vilken klass går du i , & gillar du den? - HA11, ja


FAMILJ

Vad heter din mamma? -Anki
Vad heter din pappa? - Mats
Vad heter dina syskon? -Oliver & Melissa

Är dina föräldrar skilda? - Ja </3

Trivs du hemma? - Oftast

Om inte, varför? - För min syster har massa hormoner och är jobbig, och jag älskade att bo i stan.
Är dina föräldrar pinsamma? - Nej min mamma är fett cool ibland., Pappa säger vi inget om.
Låter dina föräldrar dig göra mycket? -  Ibland

ANTINGEN ELLER

Sommar eller vinter? - Sommar!
Badbyxor eller baddräkt? - BIKINI!!
Rosa eller blått? - Rosa
Öl eller cider? - Cider
Vin eller sprit? - sprit
Bada eller sola? - Bada
Bli älskad eller att älska?- Båda
Fjortis eller emo? - Fjortis
John Mayer eller Johnny Cash? -  Vet ej :O
Pop eller rock? - Rock!!


RANDOM

Skostorlek? -39
Längd? - 1, 73 typ
Gillar du bananer? - YES!!
Leker du gärna häst? - Nej ??

Vad heter dina bästa kompisar? - Joakim, Josefine, Alice, Selma, Daniella, Sandra, Danni, Sacke, Oliver mm.

Hatar du någon? - Vet inte det är en fin gräns mellan hata och ogilla sttarkt.

Vad köpte du senast? - Kaffe :)
Vad åt du senast?  Kvällsmat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0