17 år och så otroligt mycket på tanken....


Jag vill att du ska älska mej mer en allt, så som jag älskar dig! Du är den som alltid finns i mitt hjärta, du är den som gör mig hel. Vi har haft det jobbigt, men de börjar bli bättre. Har tänkt mycket på att vara ifrån dig, vill alltid att du ska va en del i mitt liv!!! Men om man är ifrån varandra ett tag så har man mer tid att sakna, och man kommer uppskatta personen mer sen. Jag uppskattar varenda sekund med dig<3 
    <3 Te amo mi amor<3
 
 
   Det var ett tag sen jag skrev men jag har inte mått så bra,har inte haft ork,och har inte haft tid att skriva heller.
   Men det som har hänt är väll att:
  • Jag har ett sommar jobb.
  • Jag har varit med vänner.
  • Jag har jobbat (mycket! ;)).
  • Träffat nya mäniskor
  • Fått nya vänner.
  • Och mycket mycket mer de var bara några av dom sakerna jag har gjort. 
  Men nu ska jag fakktiskt sova hoppas jag på ;),<3
  
 
 Puss och kram 
                       //Fez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0