Smile for the fuck sake, life is to short!!!!

Fredags:
  • Ledig XD
  • Vaknade
  • Gjorde i årningmig
  • Åkte bussen till stan
  • Träffa Forsling & Lova<3
  • Drog med Josse och träffa älskingen en stund.
  • Träffa Forsling ooch Lova igen
  • Tog buss till selma :D
  • FEST!!<3
Lördags:
  • Vakna
  • Frulle på doken med tjejerna
  • Barnvakt 1-9 med älsklingen<3
  • Hem och myste med älsklningen
  • (11månader för oss :D<3)
Söndags:
  • Vakna
  • Barnvakt 1-9
  • Hem till älsklingen
  • Myste
  • Sovde
  • ( Min älskade sis Selma fyllde år)
Det va min vecka som jag glömde berätta för er ;)<3, Jag har precis suttit och slått in julklappar och bakat peppakakor :), men nu ska jag nog se vänner :), puss<33
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0