SJUK, SICK, ENFERMEDAD !!

Hej sorry att jag inte har skrivigt men har varit och fortfarande är sjuk och har bara inte haft kraft eller ork att skriva. Men jag kan skriva lite snappt vad jag har gjort :)
Fredag:
  • Skolan
  • Drog till selma
  • Fixa oss och latade oss
  • Gick till en polares fest med min pojk
  • Va på festen (va sjuk, super jobbigt men kul)
  • Bråka med min kille
  • Somna
  • Gick hem
Lördag:
  • Vaknade upp
  • Mamma hämtade oss (mig och min pojk)
  • Vi drog till farmor
  • sen latade vi oss och fick reda på att min kille och va sjuk :/
  • sen somna vi tror jag :)
Söndag:
  • Vaknade
  • Lata mig hela dan med min kille och proppade i mig alvedon och massa annat.
  • Somna.
Måndag:
  • Vaknade typ 6 och gråt som fan för jag hadde så jävla ont.
  • Varit hemma.
  • Drog till vårdcentralen
  • skjusade hem jocke.
  • Åkte och hämtade medisin och åt :)
  • Hem och latade mig
  • Sov
Det är typ allt det jag har gjort i helgen :)<3,
Puss och hej :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0