Mys kväll med min älskling <333

Idag har jag gjort:
  • Gått upp ( försov mig XD )
  • Åkt till skolan
  • Varit i skolan :)
  • Gått till min pojkvänn
  • Sett på family guy,How i met your mather, och the simpson.
  • Halv sovigt
  • Spelat nåt spel på tv:en
  • Lagat mat ( det blev köttbullar och pasta)
  • Set på julkalendern
Och nu så sitter jag här vid jockes dator och blogar lite vi ska snart se på kär och galen på datan. Och just nu ligger jocke i sängen och väntar på att jag ska komma till han och mysa så det ska jag göra. Ni får ha det så bra och tack för att ni läser min blogg:)<3


P.s Vad tycker ni om min nya heder ?, min polare fixade ihop den :)<3
Här är hennes blogg: http://sseellmmaass.blogg.se/
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0