Jag hoppas att 2012 bil ett bra år!!!

Jag har tänkt göra så att det nya året blir ett bra år för mig och sen får man ju hoppas på det bästa det jag har tänkt att gör är att jag har tänkt att:
  • Ta hand om mig mer
  • Börja träna typ 1-2 gånger i veckan.
  • Äta mer hälsosamt
  • Typ ta hand om mig och min kropp :)
  • Umgås mer med vänner
  • Balansera vardagen
  • Ha kul och leva livet
Det är typ det jag hadde planerat för mitt år :). Det jag ska göra imorn är att äta hos min mosten och sen dra på fest :), det ska blir riktingt kul. Hoppas jag på iallafall :), vet att jag får en nyårs kyss iallfall :D<3. Men nu ska jag dra puss och kram och ha en riktigt Gott nytt år !!

(Bjuder på den fina bilden ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0