Vet inte vem jag är längre..................

Jag är inte samma person som förut, jag är inte den ni tror att ni kände.  Hela mitt liv har förendrats och i vissa stunder som den här t.ex. så saknar jag mitt gamla jag. just nu så orkar jag inte växa upp, vill bara tillbaka, några år eller längre. Saknar att va en riktig familj, saknar att inte behöva bry sig om nåt att bara ha kul, leka med kommpisar och man behöver inte bry sig om nåt. men sen växer man upp man blir sviken av vänner, mobbad, byter skola,farfar dör, morsan får canser, mina päron skiljer sig, flyttar,  marfar får tillbaka sin canser, och man blir sviken mer och mer. Det jag aldrig trodde skulle hända mig har gjort det. Jag tyckte synd för dom som hadde skiljda familjer, för dom som hadde förlorat sina morföräldrar, eller för dom som hade sjukdomar. Det är mitt liv som har format mig och dom omkring mig och alla som har hänt mig.Men nu klarar jag inte av att skriva mer utan att må skit. så puss hgörs / Fez
Relativt ny bild :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0