U2-Mässa :D<3

Hejsna allihopa :), jag har inteskrivit på länge men jag har varigt upptagen och sedan har jag inte varit på gotlad :D<3. Men men Idag ska jag och min kusin jenifer, lämna in mina skor hos skomakaren, byta en ring på cubus som jag köpte igår, och gick sönder av ingenting. sen typ förbi öb :), kul dag :/ nja men det funkar :), sen på kvällen ska vi iväg till kyrkan och gå på u2-mässa med Jenifer, Jocke, Mamma och kanske Pappa och Josefine :D<3 , det ska bli super kul :D <3 , men nu är nog Jenifer sminkat klart sig, så vi ska dra nu typ :). Jag sitter och drickar kaffe och hör på musik unerbart :D <3, Men ska dra hörs sen puss <333 / Fez
Jag står och lagar mat i mirandas kök för länge sen :P puss
Gammal bild :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0