Fattar inte hur tur man kan ha, att få en sån underbar pojkvänn!<3<3<3<3

Jocke: Glöm inte!
Fez: Vad?
Jocke: Att jag älskar dig ♥
Fez:Naw , hur kan man glömma det?, när jag inte kan sluta tänka på dig för typ 1 min. Du är det ena jag tänker på det enda killen i mitt liv och jag saknar dig när du inte är vid mig♥, du är underbar och det mest vackraste som finns, och utan dej skulle jag inte kunna andas , älskar dig så otroligt mycket att det inte går att sätta ord på det :'), du är det bästa som har hänt mig i mitt liv !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jocke:naw :') är så glad att jag träffat dig, det känns som att vi passar ihop med våran humor och vårat sätt. du har förändrat mitt liv på ett väldigt bra sätt felicia♥ älskar dig mest av allt ♥ ♥ ♥
Fez: Naw :')<3333333 Vet inte vad jag ska säga du är så underbar :')
Jocke: :') finaste och underbaraste tjej jag mött ♥♥♥♥
Fez: Felicia= Gråter :') x)
Jocke: naw gör du? X) <3<3<3
Fez: Ja :')
Jocke: Men älskling <3<3<3
Fez: Haha :D<333333333333
Jocke: tihihi ♥ ♥
Fez: :') <33333333333333

(lite flumm bild x)<3)



Älskar dig mest du är det finaste som finns!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0