Gotland igen :D <3

♥♥Hejsan allihopa, nu e jag tillbaka till gotlan eller igentligen komm jag i måndas eftermidag, men jag va typ hemma hos mamma i 2 timmar, på dom timmarna han jag packa och gå in på datan en snappis sedan hämtade min moster anika mig, och då skulle jag va hund/katt/barnvakt :), det va riktigt kul jag lagade mat, såg på tv, fixa massa , spelade kort, plockade undan , gick ut ,med hunden , natta barna, ochh plockade kiss och skit efter hundvalpen :S, och massa massa mer :), Men idag har jag väckkt barna och sedan gjorde vi i årning oss och tog bussen till skolan, sedan hade jag  No, Nåt, So en pytte stund sen skolfoto, jag blev mongo -.- , lunch, matte , engelska , och sist musik -.- lång dag . Sen tog jag och torun bussen till stan och vi fixa litte, sen klippte jag mig på soft det blev väll hyfsat :D . I "stockholm"  Första dan: Åkte vi till skandik hottel och bodde en natt, då badade vi typ bara :), Dag 2: Mamma va på kurs och Oliver, Melissa,  Och jag va på stan och köpte litte saker, åt mat, fika, och såg på toy storry 3 i 3D :D Med svensk tal så klart ;). Sedan mötte vi upp mamma och åkte till kusinerna i ekerö, Bodde där och bara tog det lungt, Dag 3: Vi tog det lungt va hemma, köpte vaniljsås, vaktade pajer , och bara tog det lungt, fick träffa morfar ett tag :D blev super duper glag :D <33, Dag 4: vi åkte hem TIDIGT -.-. Det va typ allt , nu sitter jag och gör " Läxor", och fixar musik :D, ska sova snart och musiken kan bli klar snart :D, Bilder kommer upp nu btw, Men puss på er mina Pussgurkor :D♥♥ Btw Här är en bra sång oxå :D♥♥
Gråa tröjan: Ginatricot 199kr
Byxor: Cubus 299kr
Bh: New Yorker 139kr
Trosor: New Yorker 79kr
Adidas tröja: Stadium 699kr
Blus: H&M 199kr

Kommentarer
Postat av: Torun

Jättefina kläder <333

2010-09-08 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0