Hejsan :)

Hejsan allihopa :), Just nu sitter jag i sängen och ser på tv och cattar med några :), har nyss kommit hem från skolan har varit där på gymnasium information och för att se litte mallis bilder och film :), idag har jag varit i skolan har varit på Leva första lektionen på studiebesök med caffis. Sedan skyndade jag mig till Dansen sen egetarbete, jag gjorde glass beställning från privab och ringt litte, sedan hade vi en lång håla sen lunch sen lång håla igen svenska och livskunskap :), det va en rätt chill dag slutade 3 som vanligt, sen när jag kom hem träffade jag en kompis och va med han tills maten det va riktigt kul :D <3 nu har jag grym huvudvärk så ska ta det litte lungt puss:)<33
Saknar mitt hår :'(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0