Fakta om mig :D 1

Hur bor du:I en lägenhet hos mamma i visby
Brukar du komma i tid:Nej 
Hur lång är du:170
Kan du laga mat:Ja e grym :)
Vad jobbar du med/pluggar du:Ja jag pluggar.
Vad har du på dig just nu:Ett par trasiga jeans, ett vitt linne 
Har du någon fobi:Ja jag e rädd för att sitta fast och vara instängd
Hade du en bra kväll igår:Jo den va hyfsad
Vilket är ditt senaste inköp: oj svårt kommer inte ihåg :/
Din favoritdryck på morgonen:Kaffe Älskar det
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Idag av min mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja det gjorde  jag
Vad hade du sönder senast:Oj vet inte riktigt.
Vem snackade du med senast: Miranda min polare
Varm favoritdricka:Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Bubbel vatten :)
Alkoholhaltig favoritdricka: Vodka 
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg riktigt :/
Saknar du någon just nu: Ja 
Vad ska man göra för att få dig irriterad:Inte mycket, spesielt om jag e sur eller trött.
Någon jag stör mig på:När nån knecker med fingrar fast jag har sakt sluta
Intressen: Dansa, Vänner, Musik, sporter.
senaste person du kramade: Sake  min polare
Senaste person du ringde:Oliver Domert :)
Senaste person som ringde dig: Miranda
Vad drack du senast: Kaffe 
Vill du ha barn: Vet inte
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja :)
Har du rakat dina ben någon gång: Ja självklart
Är du sugen på något nu: Ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oj det är mycket eee 5 kanske
Använder du hudkräm: Ibland
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop :D<3
Brukar du baka: Ja självklart :D
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja 
Vilken låt lyssnade du senast på: Vet inte vad den heter :/
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej :(
Vad tycker du är äckligt: Massa :P
Har du pengar på mobilen: Ja klart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0