Står inte ut..........

Du skiter in mig och det enda du bryr dig om är mina 2 syskon du sa att allt skulle bli bätter. för mig har allt barar blivit skit, du bryr dig knapt om mig. Och när jag behöver dig som mest, bryr du dig inte, det är som jag inte finns, du har faktiskt 3 barn och inte 2... Jag behöver min pappa om det var förut när jag va liten, Gråter när ingen ser och mina tråra svider när jag tänker på dig :(, mina tråra är som rengnet som faller ner............. Pappa snälla skärp dig Anars vet jag inte vad jag ska göra eller ta mig till du försvinner mer och mer ur mitt liv, och det vill jag inte........ snälla :'(



 Jag älskar dig pappa :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0