Rolig fakta om mig :D <3

Hur bor du: Volentärsgatan
Brukar du komma i tid: Nej
Hur lång är du: 170
Kan du laga mat: Ja jag är jätte duktig
Vad jobbar du med/pluggar du:Pluggar på athene 9an
Vad har du på dig just nu: Ett lakan
Har du någon fobi: Ja ormar
Hade du en bra kväll igår: Den funka
Vilket är ditt senaste inköp:En gotlandsring i silver
Din favoritdryck på morgonen: Smoothie
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej
Vad hade du sönder senast: Mitt armband
Vem snackade du med senast: Måns Nillson
Varm favoritdricka: Kaffe!!!!!!!!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kaffe!
Alkoholhaltig favoritdricka:Hmmm........
När gjorde du senast något riktigt dumt:Gör alltid nåt dumt
Saknar du någon just nu: Ja det gör jag
Vad ska man göra för att få dig irriterad:Inte mycket
Någon jag stör mig på: Min syskons kompisar
Intressen: Mat,dans, musik, killar, och vänner
senaste person du kramade: My Nilsson
Senaste person du ringde: Mobl info
Senaste person som ringde dig: Jonas Stuxberg
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn:Kanske .
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja det är om minde en en månad så sådär
Har rakat dina ben någon gång: Nej rakar inte dom vaxar eller hårborttagningsmedel
Är du sugen på något nu:Ja, mina kill kompisar
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 5-6koppar
Använder du hudkräm: Jo, ibland
Attraheras du av män med skägg:Nej
Micro-pop eller poppa själv:Micro.pop
Brukar du baka:Klart som fan
Röstade du i det senaste valet:Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej det kan fan förbetras
Vilken låt lyssnade du senast på:Vet inte, hör på för mycket musik
Har någon annan sovit i din säng inatt:Ja, min kusin My
Vad tycker du är äckligt: Massa
Har du pengar på mobilen:Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0