Min dag ;D<3

Idag vaknade jag av att mina 2 kusiner och min syster såg på tv"/, sen åkte jag till gummibollen och va där till typ 5 , vi såg på massa film :D. och fick massa missta samtal x), sen gick jag hem och miranda komm hem till mig vi åt litte pasta och hörde på musik, sen drog vi ner till stan och jonas hämtade oss och vi drog hem till han och såg på filmen bilar xD<3 as nice. efter en stund så drog vi ner till hamnen och va där en stund, sen va jonas så snäll att han körde hem miranda och mig :)<3. så nu sitter man och bloggar och dricker te och cola, finns typ inget bra på tv "/, men ganska mysigt. gillar min dag det har babr varit massa myss, en riktigt myss dag :D <333 aja nu ska man se lte skit tv och få litte sömn kusinerna kommer och ska typ bo här i en vecka-.- :( kommer säkert bli jobbigt i längden med 9personer i en lägenhet som är en 4 :(, typ inge privatliv :'( // aja puss och knull Felicia :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0