Fan!!!!!!!!!! :'(

Jag vaknade kl 7 i morse av att jag hade så jävla ont i halsen låg och gråt i typ 2 timmar kändes som om jag inte kunde röra mig så jävla äkligt. Det kändes som mitt huvud va lika stor som en luftballong. det kändes som att mina ben veck sig fast jag stog upp, sen kollade man om man hade feber och så klart skulle jag ha det 39,1. och då åkte vi till lassis och jag fick bekräftning att jag hade halsfluss igen :'(. så jag har tagit massa alvedon och annat skit"/ är helt slut och endån pigg skit konstigt:(. Är så jävla sur att jag blev sjuk idag för min barndomsvän som jag har känt i 11 år fyller 16 idag, och jag får inte fira henne för att jag är sjuk:(.så nu ligger jag i sängen och äter glass (gott men ont) :(.Igår va jag med miranda hela dan typ vi badade vid kallis typ hela dan sen på kvällen drog jag till vibble :D<3, köpte en gotlands ring i silver igår :), men nu ska jag typ försöka sova lite mår så dåligt:'(<3// Puss och knull Felicia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0