Ännu mer rolig fakta om mig :)<3

Tre saker jag inte förstår mig på: Vet inte 
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet Vattenflaskor, Perfymer,böker, och skit.
Tre saker jag gör just nu: Äta, Sova, Myssa
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Hoppa fallskärm, Leva livet, Bundijump.
Tre saker jag kan: Laga mat, Sova, Ha kul.
Tre saker jag inte kan: Va snäll på begäran, komma i tid, Städa.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Följ ditt hjärta, Lyssna på vänner och familj, Lev livet.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Flytande Spanska,Italienska,Fransk,Japanska,& Kinesiska.
Tre favoriträtter:, Jordgubbar doppad i choklad, Spagetti ochh köttfärssås, lasang


- Vad har du på dig när du sover? Trosor, och ibland en tröja
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Mage eller rygg
- Hur många kuddar har du i sängen? 3st
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Nej
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Inte vad jag vet



Beskriv din stil med 3 ord. Som jag vill.
Vad innebär mode för dig? Kläder, utseende, smink, och håret
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Vet inte tror carlings
Shoppar du second hand? Nej
Vilken är din favoritdesigner? Vet inte
Vad är din favorit i höst? Varma sköna kläder
Hur mycket shoppar du för i månaden? Vet inte exakt runt 500 typ
Dyraste plagget respektive billigaste? Vet inte, har inte direkt koll på sånt
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Nej, för då kommer jag va 25 och ha andra preoteringar.
Brukar du tröstshoppa? Nej
Högklackat eller lågklackat? Högklackat
Vilken är din drömväska? Hatar väskor
Vilket blir ditt nästa köp? Vet inte
Vilka är dina stilikoner? Vet inte direkt
Favoritplagg just nu? Jeans Shorts blåa ( gjort själv)
Favoritaccessoarer? Ringar


DAGENS VILL HA: vatten, dricka,glass
DAGENS KLÄDSEL:Jeans blåa shorts, vitt prickig linne och svart skärp
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS LÅT: Ingen
DAGENS PLANER: Miranda och my kallis
DAGENS SAKNAD: de du
DAGENS DUMMASTE: Massa!
DAGENS MISSLYCKANDE:Måns
DAGENS DROG:Glass
DAGENS KÖP:Litte godis
DAGENS GODIS:Klubba :D
DAGENS HUMÖR:Sådär
DAGENS CITAT: de du!!!
DAGENS ROLIGASTE:Melissa på hundvåg


 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0