Kan det bli värre?....

Aså kan det bli värre?, orkar inte med ditt tjat enda sen jag sa att jag ***** så  har du sakt till mig varje dag om det, du har på mint mig varje dag. och jag orkar inte med det. det går lika bra att träffa nån på min ö som i stockholm. varför åka ditt?, fattar att du tror att dom är bättre men det vet du inte förens du har testat båda. fattar att du bara vill mig väl men orkar inte mer. Jag förstår vad du säger!, jag har aldrig sakt at jag inte vill ha hjälp, oorkar inte med dina hot om att flytta till pappa, orkar inte med dig. snälla skärp dig annars vet inte jag vad jag ska göra, för mår fan inte bra av att du tynger ner mig hela tiden, orkar inte med allt tjat, orkar inte med att jag inte får göra de och inte får göra så, orkar inte med att vi bråkar. Jag älskar dig och det vet du men orkar inte med dig när du står och skriker kl 01.00 typ. Orkar inte bära masker för varje dag som går. Älskar dig men står inte ut med dig :'(<3, och det krossar mitt hjärta.............
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0