Talnez imorn :D<3

Jag åker tilll talnez imorn och det är typ i småland, först båten i 3 timmar sen båt i 3 timmar :D , ska bli fantasktiskt skönt och slippa den här ön :D<3, Det är samling kl 06,20 :'(, hatar att gå upp tidigt :S, Jag har inte orkat skrivigt nåt på länge men har inte haft kraften orken lusten eller tiden för det, men jag har typ bara varit med miranda, och massa andra, Har varit på naglförlängnig,som jag fick av mamma i födelsedags present :D<3,Väldigt svårt och spela gittar annars gå det bra :D, Men livet går upp och ner och det är bara att försöka klara smällarna om inte så får man resa sig och börja om från början :(, Får jag göra varje dag det är bara att sätta på ett fejk smijl när det är som värst, eller så har man en underbar kompis som stöttar en och går igenom liknande skit, miranda lindström, du har räddat mitt liv och älskar dig för evigt du är min klippa!<3 Längtar tills skolan börjar och jag får träffa min andra klippa som jag har känt i över 3 år hon heter torun dahlström, ochh har hjälpt mig i dom tuffaste stunderna, Älskar er bägge två och vill barar att ni ska veta att ni har räddat livet på mig Älskar er !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Torun

Naw älskar dig med Fellan <333 :D

2010-08-17 @ 21:55:58
Postat av: Selmis

älskar dig felicia och du vet var du har mig <3

2010-08-20 @ 00:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0